მოსწავლეთა პროექტები და კონფერენციები

ვიქტორინა ბიოლოგიაში

მონაწილეობდნენ:  VIII/1 და VIII/2 კლასები
საგანი:  ბიოლოგია
 

 

 

პროექტის მიზანია გაიზარდოს სწავლის მოტივაცია ბიოლოგიაში. სწავლის პროცესი მოსწავლეებისთვის იყოს სახალისო და საინტერესო. ვიქტორინა მიმდინარეობდა ორი დღის განმავლობაშო. ესწრებოდა სკოლის დირექცია და საბუნებისმეტყველო კათედრის  წარმომადგენლები. გამარჯვებულ გუნდს გადაეცათ სიგელები.

პროექტი " ჩვენ შეგვიძლია ვასწავლოთ"
პროექტის ხანგრძლივობა: ორი თვე 
პროექტის მონაწილეები: X  და  IX -ის მოსწავლეები
პროექტის შინაარსი: აღნიშნული კლასის  მოსწავლეებმა  წინასწარ განსაზღვრულ დროში მოამზადეს  უმცროსი კლასის მოსწავლეებისთვის იმ თემებზე პრეზენტაცია, რომლებსაც სწავლობდნენ  მოცემულ პერიოდში. დაბალი კლასი თავად აირჩიეს, შესაბამისად თემაც.
პროექტის მიზანი: თვითრეალიზაციის და თვითმართის უნარების განვითარება;
შემოქმედებითი და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარების განვითარება;
სხვადასხვა კლასის მოსწავლეებს შორის თანამშრომლობითი უნარების განვითარება.
თითოეული პრეზენტაციის დრო: 10 წუთი
პრეზენტაცია ჩატარდა თავისუფალი გაკვეთილების პერიოდში.

1. გიგი ბერუკაშვილი  X კლასი
პრეზენტაცია ჩაატარა  VIII კლასში.
თემა: კუჭქვეშა ჯირკვალი

2. ნინი ვეფხვაძე X კლასი
პრეზენტაცია ჩაატარა  VIIIკლასში
თემა:  ფარისებრი ჯირკვალი


3. კატო ჯენერაშვილი  X კლასი

პრეზენტაცია ჩაატარა  VIII კლასში

თემა: ნერვული სისტემა





4.თეონა ლაბუჩიძე X კლასი
პრეზენტაცია ჩაატარა  VII კლასში
თემა: ძუძუმწოვარი ცხოველები


5. ნიკოლოზ ბუკია IX კლასი

პრეზენტაცია ჩაატარა  VII კლასში
თემა: დინოზავრები





6. მარიამ წიქარიშვილი X კლასი

პრეზენტაცია ჩაატარა  VIII კლასში
თემა: ნერვული სისტემა





7. ნუცი მამუკელაშვილი Xკლასი
პრეზენტაცია ჩაატარა VIII კლასში
თემა: მხედველობის ორგანო






21 მარტი -" დაუნის სინდრომის საერთაშორისო დღე"
სკოლა-ლიცეუმ "მწიგნობართუხუცესის" მოსწავლეებმა აღნიშნეს ეს დღე. 2018წ.
ჩვენ არ ვითვლით ქრომოსომებს.

  დაავადება პირველად აღწერა ჯონ დაუნმა 1866წელს,ხოლო 1959 ფრანგმა გენეტიკოსმა ჯერემი ლეჟერმაპირველად აღწერა, როგორც ქრომოსომული ანომალია. ჯონ დაუნის შემოღებულია ტერმინი მონღოლიზმი ,რომლითაც ის აღწერდა ამ სინდრომის მქონე ადამიანებს. ასეთი რასისტული მიდგომა გაგრძელდა 1965 წლამდე , როცა მონღოლმა დეპუტატებმა თხოვნით მიმართეს მსოფლიოს ჯანდაცვის ორგანიზაციას ტერმინი ამოეღოთ ხმარებიდან. 1972 წელს ამერიკის მონღოლიზმის საზოგადოებამ გადაირქვა სახელი და მას შემდეგ ჰქვია ამერიკის დაუნის სინდრომის ასოციაცია . 2006 წლის 21 მარტს პირველად აღინიშნა დაუნის სინდრომის მქონე პირთა საერთაშორისო დღე. დღე და თვე შემთხვევით არ აურჩევიათ, 21-ე ქრომოსომას აღნიშნავს თარიღი, ხოლო მარტი როგორც წელიწადის მესამე თვე ტრისომიულ მოვლენას.
http://muschool.edu.ge/მეგობრები-არ-ითვლიან-ქრ/





________________________


"სუფთა გარემო ჩვენი უფლებაა, გარემოს დაცვა ჩვენი მოვალეობა"
თბილისის მე-9 საჯარო სკოლის X კლასის მოსწავლეები
ქიმიის პედაგოგი- თამარ ელისაშვილი







ბუკლეტი


______________________________________


"პირველადი დახმარება სუნთქვის უკმარისობის დროს"
საქართველოს საპატრიარქოს დიმიტრი ყიფიანის სახელობის სკოლა-პანსიონის  IX კლასის მოსწავლეები.
ბიოლოგიის პედაგოგები: თამარ ელისაშვილი და ქეთევან ტეფნაძე


25.03.2016

________________________________


"პირველადი დახმარება სისხლდენის დროს"
საქართველოს საპატრიარქოს დიმიტრი ყიფიანის სახელობის სკოლა-პანსიონის  IX კლასის მოსწავლეები
ბიოლოგიის პედაგოგები: თამარ ელსაშვილი,  ქეთევან ტეფნაძე
21.03.2016



__________________________________


"პირველადი დახმარების მნიშვნელობა და მისი აღმოჩენის ხერხები"
საქართველოს საპატრიარქოს დიმიტრი ყიფიანის სახელობის სკოლა-პანსიონის  VIII კლასის მოსწავლეები.
ბიოლოგიის პედაგოგები: თამარ ელისაშვილი, ქეთევან ტეფნაძე
29.02.2016



_____________________________


"ფუტკრის მნიშვნელობა"
 საქართველოს საპატრიარქოს  დიმიტრი ყიფიანის სახელობის VIII კლასის მოსწავლეები
ქიმია-ბიოლოგიის პედაგოგი - თამარ ელისაშვილი









No comments:

Post a Comment