პროფესიული შეხვედრები და ტრენინგები

ვორქშოპი - "მასწავლებლები მასწავლებლებისთვის"- Science on Stage ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი-საბუნებისმეტყველო განათლების კვლევითი ცენტრი SALiS -2023
                   
          

ვებინარი - ნარჩენების გადამუშავების საერთაშორისო დღე საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნეობის სამინისტროს სსიპ გარემოსდაცვითი ინფორმაციისა და განათლების ცენტრი -2023 

 ტრენინგი -„გარემოსდაცვითი და აგრარული განათლება სკლაში“- საქართველოს გარემოს დაცვისა და სოფლის მეურნების სამინისტროს სსპ გარემოსდაცვითი ინფორმაციისა და განათლების ცენტრი -2022 

ტრენინგი- „ინივიდუალური სასწავლო გეგმა“-სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2022 

 ტრენინგი- „კლიმატის ცვლილება ჩემს გაკვეთილზე“ - eTwinning plus სსიპმასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი -2022 

 ვებინარი-  „კომპლექსური დავალებები“-არასამთავრობო ორგანიზაცია, ასოციაცია „ბიო“-2022 

 ტრენინგი- „სასკოლო პროექტები“-არასამთავრობო ორგანიზაცია,ასოციაცია „ბიო“-2022 

 ტრენინგი- ბიოლოგია - ქიმია პროფესიულ საგანმანათლებლო დაწესებულებებში, სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი-2022 

 ტრენინგი- „ციფრული რესურსების გამოყენება“-სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი-2022 

ტრენინგი -„ინოვაციური პლატფორმების ეფექტური გამოყენება სწავლების პროცესში“-გურამ თავართქილაძის უნივერსიტეტი 2022

 ტრენინგი- „ციფრული ინსტრუმენტების გამოყენება სასკოლო ცხოვრებაში“-საქართველოს ეროვნული უნივერსიტეტი სეუ -2021 

ტრენინგი -„როგორ ვიმუშაოთ საბუნებისმეტყველო კლუბში“ - არასამთავრობო ორგანიზაცია, ასოციაცია „ბიო“ -2021 

ტრენინგი-„როგორ შევქმნათ სასწავლო პორტფოლიო“- არასამთავრობო ორგანიზაცია, ასოციაცია „ბიო“ - 2021

ბიოლოგიის ტრენინგი უფროსი მასწავლებლებისთვის -„სამეცნიერო პრაქტიკები ბიოლოგიის სწავლებაში“  
 სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2021 

ტრენინგი „პროექტების ეფექტურად მართვა“ 
eTwinning plus სსიპმასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2020

 ტრენინგი: „დისტანციური სწავლების ინტერაქციული მეთოდები“
საგანმანათლებლო და კონსალტინგური ორგანიზაცია Key Consulting 2020 

ტრენინგი: „პედაგოგთა პროფესიული განვითარებისთვის საჭირო სტრატეგიები“ საგანმანათლებლო და კონსალტინგური ორგანიზაცია Key Consulting 2020.

ტრენინგი:„კომპლექსური დავალებების შექმნა“ 
საგანმანათლებლო და კონსალტინგური ორგანიზაცია Key Consulting 2020.


2.04.2020 -11.04.2020

 "პროექტების დაგეგმვა web 2.0 "

პროგრამა eTwinningplus-ის ფარგლებში  ჩატარდა   eTwinning-ის პორტალის დახმარებით   7 დღიანი ონლაინ  ტრენინგი: "პროექტების დაგეგმვა web 2.0" 

 ყველა პროგრამა რაც გავიარეთ

google Calenadar
                      http://www.wordclouds.com/ 
                      https://screencast-o-matic.com/screen-recorder
                      https://my.beekast.com
                      https://brush.ninja/
                      https://www.easel.ly/
                      https://www.fotoram.io
                      http://www.myhistro.com/
                      http://creately.com/
                      Zoom.us
                      www.timetoast.com
                      https://qr9.me/free-qr-code-generator.php?lang=ka
                      https://www.playposit.com/ 
                      https://www.edu.buncee.com/


ყველა პროგრამის ვიდეოგაიდი 

2.03.2020  - 15.03.2020

ტრენინგი ინტეგრირებულ ზოგად მოდულში 
"მეცნიერება და ტექნოლოგიები"
ქიმიის კომპონენტი 2,3,9 და 10 მარტი 
ბიოლოგიის კომპონენტი 7,8,14,15  მარტი  

30.03.2019

30 მარტს, 13:00 სთ-ზე Experimentorium - ექსპერიმენტორიუმი - ქეთევან კუპატაძის ვორქშოპი "ისტორიული ექსპერიმენტები".

მსოფლიოს წამყვან უნივერსიტეტებში მეცნიერების ისტორიის კვლევები ინტენსიურად მიმდინარეობს. მიღებული შედეგები წარმატებით გამოიყენება ქიმიის სწავლების პროცესში. სწავლების ერთ-ერთი სტრატეგია არის -„ისტორიული ექსპერიმენტები“, ანუ ის ცდები, რომელთა მეშვეობით ქიმიის მეცნიერებაში რაღაც ახალი იქნა აღმოჩენილი.
შეხვედრაზე სწორედ ასეთ ექსპერიმენტებს შემოგთავაზებთ, შესაბამისი ისტორიული ამბებით და ქიმიური პროცესების ახსნით.
თითოეული ცდის ჩატარება იოლად შეიძლება გაკვეთილის მსვლელობისას.
1. რობერტ ჰუკის აბრეშუმი;
2. პოლიმერის შექმნის მცდელობა;
3. როგორ ამოვიღოთ კბილი ტკივილის გარეშე;
4. იისფერი ათწლეული;
5. რას ნიშნავს „ქრომა“?
6. ქიმიური ქამელეონი;
7. „დუელში გიწვევთ“...ოღონდ, სცენაზე.
8. ბერლინის ლაჟვარდი
9. საიდუმლო წერილი
10. კობოლდების კობალტი
 

 

17.03.2019

შეხვედრა ქიმიის მასწავლებელებლებთან 

 სამუშაო შეხვედრა ჩატარდა  თბილისის ევროპულ სკოლაში. შეხვედრას ესწრებოდნენ თბილისის სკოლების  ქიმიის მასწავლებელები. შეხვედრის თემა იყო პროექტებით სწავლება. მონაწილეებმა ჩაატარეს ექსპერიმენტი.
შეხვედრა ჩატარდა საქართველოს პროფესიონალ ქიმიკოსთა ასოციაციისა და მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის, ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - ,,მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების“ პროექტის ,, ნორჩ ქიმიკოსთა კლუბების ქსელების შექმნა“ ფარგლებში. 

 

 



15 03.2019
დღესდღეობით დაახლოებით 5 ტრილიონი პლასტმასის ნაწილი დაცურავს ოკეანეებში, ეს რაოდენობა ყოველ წამიერად მატულობს. ოკეანის ბინადრებს პლასტმასი ეკო სისტემას უნადგურებს.
სწორედ ამ გამოწვევასთან დაკავშირებით,  საქართველოში პირველ ნულოვანი ნარჩენის სივრცე ზერო ეფექტში CENN და USAID WMTR II პროგრამის მხარდაჭერით, ფილმ "ნაგავსაყრელი"-ს ჩვენება და განხილვა მოეწყო.




 

16.02.2019  

შეხვედრა ქიმიის მასწავლებელებლებთან 

chemistry.ge
16 თებერვალს საქართველოს აგრარულ უნივერსიტეტში  ჩატარდა ქიმიის მასწავლებლებთან. შეხვედრას უძღვებოდა მენტორი ნათია ოჩხიკიძე.

შეხვედრის დასაწყისი მიეძღვნა პროექტის მიზნებს და ქიმიკოსთა კლუბების ჩამოყალიბებისა და შემდგომი ფუნქციონირების სტრატეგის განხილვას.

შემდგომ ფასილიტატორმა მონაწილეებს გააცნეს ექსპერიმენტის თემატიკა და ინსტრუქციები. პედაგოგები დაიყვნენ 2-2 წევრიან ჯგუფებად და დამოუკიდებლა დქიმიური ექსპერიმენტი, რომელიც ითვალისწინებდა უცნობი ნივთიერების ამოცნობას.

ჯგუფებში ექსპერიმენტი ჩატარდა წარმატებულად. ყველა მონაწილე იყო აქტიური და მოტივირებული. აღნიშნული სამუშაო შეხვედრა ითვალისწინებდა მასწავლებელთა მოთხოვნებს და საჭიროებებს. რაც იმის წინაპირობაა, რომ ისინი თავიანთი სკოლებში, სამომავლოდ ამ ტიპის ექსპერიმენტებს წარმატებულად დანერგავენ კლუბური მუშაობის დროს.
მიმდინარე შეხვედრები ტარდება მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის, ათასწლეულის გამოწვევის ფონდი - საქართველოს „მასწავლებელთა და სკოლის დირექტორთა პროფესიული განვითარების“ პროექტის ფარგლებში, დარგის პოპულარიზაციისა და ქიმიის მასწავლებელთა შორის თანამშრომლობის კულტურის გაძლიერების მიზნით. 

                                            

                                              

16.01.2019

 სემინარი "გაკვეთილის დაგეგმვის სტრატეგიები". 

არაფორმალური განათლების ცენტრი/ non-formal education center

შეხვედრა აქტიური და ნაყოფიერი იყო.  განხილულ იქნა სხვადასხვა სახეობის გარე დაკვირვების გაკვეთილის დაგეგმვის სტრატეგიები. მონაწილეების  ჩართულობით შეიქმნა გაკვეთილის გეგმა  და  ვიმსჯელეთ მის კომპონენტებზე. განვიხილეთ გაკვეთილის შეფასების რუბრიკები.  სემინარს უძღვებოდა გიორგი ჭაუჭიძე.




--------------------------------------------------------------------

9.12.2018

კონფერენცია "უკეთესი განათლებისთვის". არაფორმალური განათლების ცენტრი/ non-formal education center

მომხსენებლებმა, მასწავლებლებმა, მოსწავლეებმა და სტუდენტებმა, წარმოადგინეს საკონფერენციო თემები, რომლებიც ეხებოდა საქართველს განათლების სისტემაში არსებულ პრობლემებსა და მიმდინარე რეფორმებს. მომხსენებლებმა აუდიტორიას გაუზიარეს თავიანთი ხედვა.

კონფერენცია გაიმართა შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი - International Black Sea University


             












 

6.12.2018

 საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა/National Library of Georgia-ში, არაფორმალური განათლების ცენტრის ორგანიზებით ჩატარდა ვორქშოფი : "კომუნიკაცია და კონფლიქტების მართვა". ვორქშოფს ესწრებოდნენ კერძო და საჯარო სკოლის პედაგოგები. შეხვედრა დატვირთული იყო სხვადასხვა აქტივობებით. შეხვედრას უძღვებოდნენ  ტრენერები ლიკა ნარიმანიძე და სალომე მაყაშვილი.


      

28.10.2018

ტრენინგი - "ექსპერიმენტების გამოყენება საბუნებისმეტყველო საგნების სწავლებისას"
არასამთავრობო ორგანიზაცია - ასოციაცია "ბიო"
ტრენერი - ხათუნა გოგალაძე

ტრენინგზე  მსმენელების მონაწილეობით ჩატარდა  რამოდენიმე პრაქტიკული სამუშაო:  ექსპერიმენტის და  მოდელის შექმნის სახით. ტრენინგის მიზანი იყო მოსწავლეებში საბუნებისმეტყველო საგნების პოპულარიზაცია; სწავლისადმი მოტივაციის ამაღლება;
მოსწავლეებში თანამშრომლობითი, შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების უნარების განვითარება.
 



 

8 და 9 სექტემბერი 2018 წელი

ტრენინგი - პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

განათლების საერთაშორისო აკადემია IAE

ტრეინინგ-კურსს უძღვებოდა ქიმიის დოქტორი, წამყვანი მასწავლებელი, ასოციაცია ბიოს დამფუძნებელი და გენერალური დირექტორი, საბუნებისმეტყველო კათედრის ხელმძღვანელი ბრიტანულ-ქართულ აკადემიაში - ხათუნა გოგალაძე.

ტრენინგზე განხილული იყო პედაგოგიური კვლევის შემნის მეთოდები..დიზაინი და ძირითადი კრიტერიუმები რაც უნდა გაითვალისწინოს პედაგოგმა კვლევის წერის დროს. გადმოგვეცა გზამკვლევი - დამხმარე ლიტერატურა (ელ-რესურსები). პედაგოგოგიური პრაქტიკის კვლევა უნდა იყოს სხვა პედაგოგების და დინტერესებული ადამიანებისთვის მნიშვნელოვანი მასალა.



___________________________


27,28,29 ივნისი 2018 წელი

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის პროგრამის „eTwinning plus” ფარგლებში ჩატარდა ტრენინგი.

ტრენერი - დიმიტრი პოპოვი

ტრენინგის პირველი დღის მიზანი იყო: eTwinning - პლატფორმაზე მუშაობა და პროექტების ინიცირება. დავრეგისტრირდით ითვინინგის - ევროპის სკოლების გაერთიანების პორტალზე, რომელიც პროფესიული განვითარების მნიშვნელოვანი ნაბიჯია.
ტრენერის დახმარებით გავეცანით  eTwinning live-ზე მუშაობას. ავტვირთე ფოტო, განვათავსე პირადი ინფორმაცია .
ტრენინგის მეორე  დღეს ვისწავლეთ twinspaces -ზე მუშაობა. შევქმენით ჩვენი პროფილი.
რამდენიმე სლაიდით შევქმენით მასალა google drive-ის power point -ში ქართულ და
ინგლისურ ენაზე. გავეცანით twinspaces ის სხვადასხვა შესაძლებლობებს.
ტრენინგის საინტერესო ნაწილი იყო პროექტის პროდუქტებზე და აქტივობებზე  
მუშაობა.  
ტრენინგის მესამე დღეს დავრეგისტრირდით რამდენიმე ნიშვნელოვან საიტზე, რომელიც გაუმჯობესებს ჩვენი პროექტზე მუშაობის აქტივობებს.
My storybook.com-ზე შევქმენით ჩვენი პირველი ელექტრონული წიგნი, სადაც გამოვიყენეთ ამ გვერდის ყველა ეფექტური რესურსი.
Google foto- ში შევქმენით ფოტო კოლაჟი და ანიმაცია ჩვენი სკოლის ფოტოებით.
გავიარეთ რეგისტრაცია ასევე zee maps.com-ზე სადაც შევქმენით  რუკა.
 eTwinning-ის ტრენინგი მნიშვნელოვანია პედაგოგების პროფესიული განვითარებისთვის.
_______________________

15.06.2018 

არაფორმალური განათლების ცენტრი/ non-formal education cente 
არაფორმალური განათლების ცენტრის ორგანიზებით  ჩატარდა ვორქშოფი: "საკლასო ოთახი და სოციალურად მისაღები ქცევა".
 შეხვედრაზე განხილულ იქნა: მოსწავლეთა პრობლემური ქცევის:
1. ამოცნობა
2. განსაზღვრა
3. პრევენცია
4. ინტერვენცია
შეხვედრის განმავლობაში აქცენტი გაკეთდა პრაქტიკულ და ასევე თეორიულ ნაწილზე, განხილული იქნა სხვადასხვა ქეისები და ინდივიდუალური შემთხვევები.








______________________


28.04 2018

https://www.facebook.com/groups/603345943058112/permalink/1893287160730644/
 მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის პროგრამის „eTwinning plus” ფარგლებში  ახლად დარეგისტრირებულ მასწავლებლებთან ცენტრში საინფორმაციო შეხვედრა გაიმართა.
  შეხვედრაზე, ცენტრის დირექტორი მასწავლებლებს მიესალმა და პროგრამის მიზნებზე ესაუბრა.
პროგრამის კოორდინატორმა ხატია მატკავამ მასწავლებლებს პროგრამის ონლაინ პორტალზე მუშაობის სპეციფიკა, წლის განმავლობაში დაგეგმილი აქტივობები და მიმდინარე სიახლეები გააცნო. ასევე, ისაუბრა პროგრამის სარგებელზე მასწავლებლებისა და მოსწავლეებისათვის და მის კავშირზე ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან.

__________________


28.03.2018

 ქიმიის მასწავლებელთა ასოციაცია / საერთაშორისო აკადემია ლოგოსი 

საგნობრივი სტანდარტის განხილვა ქიმიაში

___________________




17.03.2018 

Cambridge Education House

ტრენინგი - "მიზნიდან გეგმამდე, გეგმიდან წარმატებამდე"

ტრენერი თამთა უგულავა


_____________________________



4.02.2018
შეხვედრა ფსიქოლოგ - ზაზა ვარდიაშვილთან.
თემა -  "ემოციების მართვა ბავშვებში"

 
____________


3.12.2017
ტრენინგი თემაზე- "ევროპა ჩემ გაკვეთილზე"
ტრენერი - ხატია ჯაშიშვილი

 ტრენინგზე თითოეულმა ჯგუფმა წარმოვადგინეთ გაკვეთილის გეგმის პრეზნტაცია,სადაც გამოვიყენეთ ასოცირების ხელშეკრულების საკითხები.ტრენინგის მიზანია როგორ დავაკავშირებთ ევროპის ქვეყნებს საქართველოსთან და როგორ გამოვიყენებთ ამას  გაკვეთილზე.მნიშვნელოვანია როგორ მოვარგებთ ამას გაკვეთილის გეგმას დადავაინტერესებთ მოსწავლეებს ამ საკითხის ინტეგრირებით საგაკვეთილო პროცესთან.განხილულ იქნა ევროკავშირის ჩამოყალიბების ისტორია და მისი მნიშვნელობა თითოეული ქვეყნისთვის.

_____________________


11.11.2017
 მასტერკლასი ასოციაცია "ბიო"
სამოდელო გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარების ძირითადი ინსტრუმენტები


_____________


28.10.2017  -   5.11.2017

 "ტრენერების ტრენინგი დამწყებთათვის"

 

ტრენინგზე განხილული საკითხები:

  • გეგმა და პრეზენტაცია;
  • ნიშის მოძბნა;
  • სამიზნე აუდიტორია და მისი კვლევა;
  • როგორ შვქმნათ პროგრამა, დროში გაწერა;
  • ტრენინგ მოდულის და კურსის სტრუქტურის შმუშავება, მინი პრეზენტაცია;
  • ჯგუფი,გუნდის მართვა, დინამიკა და ფასილიტაცია;
  • მსმენელთა ტიპები;
  • ტრენინგი,მასში გამოყენებული აქტივობები და მეთოდები;
  • ლიდერი და ლიდერობა.
____________

28.10.2017
ქიმიის მასწავლებელთა ასოციაციამ  საერთაშორისო აკადემია ლოგოსში  უმასპინძლა პროფესორ ჟუჟუნა პეტრიაშვილს, რომელმაც წარმოადგინა ვირტუალური სასწავლო რესურსი ქიმიაში.


 შეხვედრის მიზანი იყო მოსწავლეებში მოტივაციის გაზრდას ქიმიის სწავლების პროცესში. ქალბატონმა ჟუჟუნამ წარმოადგინა  საკითხები ვირტუალურად რომელსაც გამოიყენებს მასწავლებელი შემაჯამებელი სამუშაოს დროს.
____________________________


7-8 ოქტომბერი 2017წ

ზოგადპროფესიული კურსის პირველი ტრენინგმოდული - 
„მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები“

ტრენინგის მიზნები: ტრენინგი დაეხმარება მასწავლებელს  მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლების იდენტიფიცირებაში. მონაწილეებს გააცნოს მოსწავლეების მამოტივირებელი ფაქტორები, მისცეს შესაძლებლობა გააცნობიერონ თანასწორუფლებიანობის პრინციპის დაცვის საჭიროება სწავლების პროცესში.მოდულში წარმოდგენილი მიდგომები და მეთოდები ხელს შეუწყობს მონაწილეებს , ისე წარმართონ სასწავლო პროცესი, იმგვარი მიდგომების გამოყენებით,  რომ შეუწყონ ხელი მოსწავლეებში მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებას; სწავლა-სწავლების პროცესში ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრირებას.
მოდულის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
  • დაადგინოს და გაითვალისწინოს მოსწავლეთა ინდივიდუალური განსხვავებები.  გამოიყნოს სხვადასხვა სტრატეგიები მოსწავლეების ინტერესების გასათვალისწინებლად და თვითრწმენის ასამაღლებლად;
  • დაადგინოს მოსწავლეთა მამოტივირებელი ფაქტორები , რათა გაზარდოს მათი ინტერესი და ჩართულობა სასწავლო პროცესში;
  • დაგეგმოს და წარმართოს სასწავლო პროცესი მოსწავლეთა წინარე ცოდნის, გამოცდილების და შეხედულებების გათვალისწინებით;
  • წარმართოს  სასწავლო პროცესი, იმგვარი მიდგომების გამოყენებით,  რომელიც  შეუწყობს ხელს  მოსწავლეებში მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებას.
  • განახორციელოს სწავლების პროცესში ისეთი პრაქტიკული აქტივობები, რომლებიც ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს, მიღებული ცოდნა რეალურ ცხოვრებაში გამოიყენონ.
 

_____________________



13.10.2017



  ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში გაიმართა პროფესორ ფრანც რაუხის საჯარო ლექცია: "რა არის პრაქტიკული კვლევა? თეორიული კონცეფციები და პრაქტიკული მაგალითები "

პროფესორი ფრანც რაუხი ამჟამად ხელმძღვანელობს სკოლის განვითარების ინსტიტუტს კლაგენფურტის უნივერსიტეტში (ავსტრია). მას აქვს მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების სფეროში მოღვაწეობის მრავალწლიანი გამოცდილება. წლების მანძილზე მუშაობდა, როგორც მკვლევარი ინგლისისა და ამერიკის უნივერსიტეტებში.ლექციაზე  წარმოადგინა პრაქტიკული კვლევის  ერთი მაგალითი. განხილულ იქნა კვლევის ეტაპები, რომელიც უნდა ეფუძნებოდეს სრულად მასწავლებლის გამოცდილებას. კრიტერიუმები რაც უნდა იქნას გათვალისწინებული კველვის პროცესში. ყურადღება გაამახვილა  რეფლექსიის მნიშვნელობაზე. 

____________________________




 2.06.2017 

ქიმიკოსთა დღე 2 ივნისი
ქიმიის მასწავლებელთა ასოციაცია
საერთაშორისო აკადემია ლოგოსი


შეხვედრას ესწრებოდნენ   წარმატებული ქიმიკოსები. ქიმიის ფაკულტეტის სტუდენტებმა ჩაატარეს რამოდენიმე ექსპერიმენტი. შეხვედრა  გაიმართა  მოსწავლეთა დაინტერესების და მოტივაციის ამაღლების მიზნით.

____________________________


27.03.2017

ქიიის მასწავლებელთა ასოციაცია
საერთაშორისო აკადემია ლოგოსი
თემა ჟანგვა-აღდგენის რეაქციები
 მომხსენებლები:
ლელა მეტრეველი და თინათინ რუსეიშვილი
შეხვედრაზე განხილულ იქნა  მოსწავლეთა ეროვნული გამოცდების,  ოლიმპიადის და    მაწავლებლების სასერტიფიკაციო  გამოცდების  პრობლემური ჟანგვა-აღდგენის თემაზე საკითები.გავეცანით  ქიმიკოს ლელა მეტრეველი ავტორობით გამოცემულ სახელმძღვანელოს.
___________________________



22.02.2017
ქიიის მასწავლებელთა ასოციაცია
საერთაშორისო აკადემია ლოგოსი
თემა -ხსნარები
 მომხსენებლები:
ლელა მეტრეველი და თინათინ რუსეიშვილი

შეხვედრაზე განხილულ იქნა  მოსწავლეთა ეროვნული გამოცდების,  ოლიმპიადის და    მაწავლებლების სასერტიფიკაციო  გამოცდების  პრობლემური ამოცანები.


___________________________


24.10.2016
ქიიის მასწავლებელთა ასოციაცია
საერთაშორისო აკადემია ლოგოსი
თემა -ნარევის დაყოფის მეთოდები.
 მომხსენებლები:
ლელა მეტრეველი და თინათინ რუსეიშვილი

შეხვედრაზე  ჩატარდა  ნარევის დაყოფის თითოეული  მეთოდის შესაბამისი ექსპერიმენტი.


No comments:

Post a Comment